سیگار الکترونیکی مدل IQOS 3

115 نفر در حال مشاهده محصول هستند
آبی
سفید
مشکی

قیمت محصول:​

۳,۳۵۰,۰۰۰ تومان

ارسال رایگان برای سفارش های بالای حداقل3 کالا

چنانچه سفارشات شما بالای سه قلم کالا باشد هزینه پست برای شما به صورت رایگان محاسبه خواهد شد.

پرداخت ایمن

با تمامی کارتهای شتاب

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت ممکن

امکان مرجوع کردن سفارش

در صورت اشکال فنی کالا

تضمین کیفیت و اصالت

فروش با کمترین سود ممکن

ارسال سریع سفارشات

به سراسر کشور

آیکاس، نسل جدیدی از سیگار‌های الکترونیکی‌ست که یک نوع سیگار الکتریکی است که به جای سالت نیکوتین و جویس از نیکوتین واقعی استفاده می کنه به همین علت،ترک سیگار با دستگاه‌های آیکاس، بسیار آسان و بدون دردسر می‌باشد. ۹۵ تا ۹۸ درصد افراد سیگاری به راحتی می توانند با این دستگاه سیگار را ترک کنند.

مجموعه فيليپ موريس امريكا با استفاده از آخرين تكنولوژي بنام (heat notburn) با استفاده از گرم كردن توتون و انتقال فقط نيكوتين ،بدون انتقال سموم و گوگرد و مواد مضر ديگر ،براي سلامتي شما عزيزان محصول ويژهاي رو بنام iqos به بازار عرضه كرده است.  دستگاه سیگار الکترونیکی مدل IQOS 3 DUO ترکیبی از علم و فناوری برای ارائه طعمواقعی و استفاده سالمتر از دخانیات است. این دستگاه که نسخه جدید کمپانی فيليپ موريس امريكا میباشد، دستگاهی که  برای استفاده از سیگارت هستش اما تکنولوژی به کار رفته در اون ( که در ژاپن متولد شد)  باعث میشه که مضرات سیگار به شدت کمتر باشند .از دلایل این موضوع میشه به نسوختن اشاره کرد، اینجا چیزی نمیسوزه، دستگاه المنتي داره که باعث میشه توتون واقعی در دمای بسیار کمتری بسوزه و خبری از سوختن کاغذ، گوگرد، و دمای نزدیک به ۹۰۰ درجه آتش سیگار در کار نیست.

با این دستگاه تنها از سیگارهای هیتس Heets/marlboro  میتوان استفاده کرد.اولین کشور استفاده کننده از این دستگاه ژاپن بود و در ادامه در کشورهای آلمان و انگلیسبه جای سیگار رواج پیدا کرده.  دقت کنید که این دستگاه،  ویپ يا پاد نیست، سيگارت فوق هوشمند با تکنولوژی جدید هستش که توسط شركت فيليپ موريس ابداع و به شدت  باعث شده سیگار کشیدن کم ضررتر باشه. سایز این مدل دستگاه از مدل قبلی خودش کوچیکتر شده و درب اون هم آهنربایی شده، شارژر این دستگاه هم اندازه ۲۵ بار شارژ شدن دستگاه اصلی رو براتون فراهم میکنه و بعد از اون خود شارژر رو  میبایست با آداپتور مخصوص خودش شارژ کنید. این دستگاه کوچکترین دستگاهی می باشد که تا به حال این کمپانی تولیدکرده و مجهز به فناوری ProtectPlus™ برای امنیت و حفاظت قابل اطمینان است.

رنگ

آبی, سفید, مشکی

0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سیگار الکترونیکی مدل IQOS 3”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

محصولات پیشنهادی