قوانین بازگشت کالا

پلاس شاپ همواره به دنبال اینست که بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریانش قرار دهد، اما گاهی ممکن است (به دلایل مختلف) قصد بازگشت یا تعویض کالای خریداری شده خود را داشته باشید که قوانین زیر برای این منظور طراحی شده است.

اگر قصد بازگشت کالای خود را دارید، قبل از هر اقدامی موارد ذیل را به دقت مطالعه کنید.

چه زمانی امکان بازگشت کالا را دارید؟

یکی از مهم‌ترین شرایط بازگشت کالا این است که قبل از هرگونه اقدامی، در ظرف کمتر از ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا مشکل را به اطلاع تیم خدمات پس از فروش پلاس شاپ (به یکی از روش‌های ذکر شده در پایان این صفحه) برسانید. به یاد داشته باشید که کارتن و جعبه اصلی محصولات را تا پایان روز هفتم تحویل سفارش از مامور پست نگهداری کنید و از دور ریختن آن جدا خودداری نمایید.

 
مرسولات برگشتی

شرایط بازگرداندن کالا

  • ۱) در صورت مشاهده‌ی آسیب یا ایراد فیزیکی حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، می‌بایست مشکل را به اطلاع تیم خدمات پس از فروش پلاس شاپ برسانید.
  • ۲) در صورتی که محصول بدون گارانتی شرکتی باشد، به هیچ وجه کالا عودت نمی شود.
  • ۳) کالای خریداری شده از بسته‌بندی و پلمپ اولیه خارج نشده باشد.
  • ۴) کارتن و بسته‌بندی کالای خریداری شده کاملا سالم و بدون هیچ‌گونه خط و خش، پارگی، نوشته، برچسب و… باشد.
  • ۵) کالا یا محصول به خوبی بسته‌بندی شده باشد تا کالا یا بسته‌بندی حین ارسال مجدد از نظر فنی یا ظاهری هیچ آسیبی نبیند. (از برچسب زدن و یا نوشتن توضیحات بر روی جعبه و کارتن اصلی کالا خودداری فرمایید.)
  • ۶) کارشناسان پلاس شاپ ایراد مطرح شده توسط مشتری را تائید کرده باشند.
  • ۷) اگر از پست یا باربری برای بازگشت کالا استفاده می‌کنید، حتما باید کالا را بیمه کرده و این موضوع در قبض دریافتی شما مطرح گردد.
  • ۸) قطعات مصرفی هم‌چون فیلتر دستگاه‌های تصفیه هوا همانند لوازم شخصی برقی شامل گارانتی بازگشت کالا نمی‌شوند.
  • ۹) در مواردی هم‌چون انصراف از خرید پس از ارسال شدن کالا یا تایید نشدن ایراد (مغایرت) توسط کارشناسان پلاس شاپ هزینه پیک یا پست برای عودت کالا بر عهده شما می‌باشد و وجه شما بعد از دریافت کالا توسط فروشگاه عودت داده می‌شود.
  • ۱۰) اگر ایراد فنی و مغایرت کالا با سایت یا فاکتور، به تایید کارشناسان پلاس شاپ برسد، علاوه بر تعویض رایگان، هزینه‌های ارسال مجدد کالا نیز بر عهده پلاس شاپ خواهد بود.
  • ۱۱) در صورت وجود ایراد در محصول بعد از عودت کالا، سعی پلاس شاپ مبنی بر تهیه همان محصول و ارسال به مشتری خواهد بود. ولی در صورت عدم موجودی محصول در انبار در مراحل تعویض و مرجوعی، پلاس شاپ در قبال تهیه همان کالا هیچ گونه تعهدی نداشته و تنها متعهد به بازپرداخت وجه کالا به خریدار می‌شود.
  • ۱۲) در صورت تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، پلاس شاپ فقط تعهد بازپرداخت مطابق با وجه درج شده در فاکتور خرید را می‌پذیرد.

 

روش‌های بازگشت کالا

همان‌طور که در قسمت‌های قبل مطالعه کردید، برای بازگشت کالا قبل از هر اقدامی باید موضوع را به اطلاع تیم خدمات فروش پلاس شاپ برسانید. برای اطلاع‌رسانی می‌توانید به یکی از سه روش زیر اقدام کنید:

  • ارسال ایمیل به آدرس info@janebiplas.ir  با ذکر شماره سفارش
  • ارسال پیام از صفحه تماس با ما با ذکر مشخصات سفارش
  • تماس در روزهای کاری شنبه تا چهارشنبه طی ساعات ۱۰ تا ۱۸ و پنجشنبه ها طی ساعات ۱۰ تا ۱۶ با پلاس شاپ و ثبت مشکل در سیستم